Beginnerscursus Nordic Walking

Nordic Walking ElstBeginnerscursus Nordic Walking
Begin oktober organiseert Atletiekvereniging Nijkerk weer een starterscursus nordic walking.
Nu de herfst en winter weer voor de deur staan, is het belangrijk om te blijven bewegen in welke vorm dan ook.  Nordic walking is voor jong en oud een fijne manier om aan de conditie te werken.
Het is wandelen met stokken, waarbij 90% van de spieren wordt geactiveerd. De poles (stokken) zorgen voor de noodzakelijke stabiliteit.

De cursus bestaat uit 4 lessen van 1½ uur op twee maandagavonden van 19.00 – 20.30 uur en twee zaterdagmorgens van 9.00 – 10.30 uur.
Cursusdata: 3, 8, 10 en 15 oktober. Kosten: € 35,- inclusief gebruik van de poles.
Geïnteresseerd? Mail naar nordicwalking@avnijkerk.nl of bel 06-30 44 03 82.

Na de cursus blijven lopen? Dat kan elke donderdagavond van 19.30 tot 21.00 uur bij de AVN-loopgroep.