HvN BedrijvenclinicDit jaar organiseert Atletiek Vereniging Nijkerk clinics voor bedrijven die 23 april met een business team meedoen aan de Halve van Nijkerk. Niet alleen goed om optimaal te presteren, maar ook goed voor teambuilding en zeker goed ter voorkoming van blessures. AVN is hiervoor een samenwerking aangegaan met Fortius Fysiotherapie. Indien gewenst kan een intakegesprek met een fysiotherapeut van Fortius Fysiotherapie onderdeel zijn van het pakket. De fysiotherapeut kan vervolgens de deelnemer adviseren en bijstaan tijdens de clinic.

Uitgangspunten voor deelname
– Voorbereiding op de 21 km: alleen voor lopers met enige jaren loopervaring.
– Voorbereiding op de 10 km: voor wie al 5 km kan lopen.
– Startercursus voor deelname aan de 5 km: voor onervaren lopers.

Inhoud clinics
Bedrijven kunnen op 23 april deelnemen met groepen voor zowel de 5, 10 als 21 km.
De clinics worden per afstand gegeven, dus niet gemengd.
Het gaat om 8 trainingen, startend week 8 (eind februari) op een nader te overleggen tijdstip.

Kosten per deelnemer
€ 45,- voor de trainingen
€ 21,- optioneel voor intakegesprek bij Fortius Fysiotherapie (afhankelijk van dekking ziektekostenverzekering deelnemer)
€ 66,- totaal.

Minimale kostprijs van een clinic is op basis van 10 deelnemers: € 450,- / € 660,-.

De intake van Fortius Fysiotherapie vinden wij wenselijk. Dit verkleint immers de kans op geblesseerde werknemers.

Voor vragen of aanmelding
Heeft u interesse in ons clinic-aanbod, neem dan contact op met Guus Rammelt of bel 06-12827568.