AVN is leverancier van Nijkerks loopplezier. Aan de keuzemogelijkheden voor buitensporters zijn 13 juli de Nijkerkse rondjes toegevoegd: twee gemarkeerde looprondes, die starten bij het AVN-clubgebouw. Op het infopaneel op de parkeerplaats staat een plattegrond met beschrijving van de parcoursen.

De rondjes Kokkeveld (5 km) en Kruishaar (10 km) zijn er om lekker actief te genieten van het mooie Nijkerkse buitengebied. Daarnaast dagen ze hardlopers uit tot prestaties, al dan niet gemeten met tijdregistratie via de Strava-segmenten.

Ga je van start, denk dan tijdens je loop aan de verkeersveiligheid. Je bevindt je op de openbare weg waar je meerdere voorrangssituaties tegenkomt. Hou daarom rekening met je medeweggebruikers. Maar bovenal: geniet van de omgeving!

De Nijkerkse rondjes zijn tot stand gekomen in samenwerking met de gemeente Nijkerk.