Beginnende hardlopers en nordic walkers gezocht

AVN is op zoek naar deelnemers aan de beginnerscursussen hardlopen en nordic walking.
Iedereen die graag lekker actief naar buiten gaat en eens wil kennismaken met de loopsport is welkom. Ervaren trainers zorgen voor goede begeleiding en het voorkomen van blessures.

De starterscursus hardlopen vindt plaats van 5 april tot en met 17 mei, steeds op donderdag van 19.30–21.00 uur. In zeven weken leer je hardlopen van 0 naar 5 kilometer. Deelname kost € 30,-.

Bel voor aanmelding en meer informatie trainer Arend van Zessen op 06-49 04 46 21 of mail naar info@avnijkerk.nl.

Nordic walking is wandelen met stokken. In vier lessen maak je kennis met deze vorm van gezond bewegen waarbij 90% van de spieren wordt geactiveerd. De poles (stokken) zorgen voor de noodzakelijke stabiliteit. Twee trainingen zijn op doordeweekse avonden van 19.00-20.15 uur en twee op zaterdagmorgen van 9.00-10.15 uur. Cursusdata: 3, 7, 9 en 14 april. Deelname kost € 30,- inclusief gebruik van de poles. Voor vragen en aanmelding mail je naar nordicwalking@avnijkerk.nl of bel je met trainer Bram Blom op 06-30 44 03 82.

Uitvalsbasis voor alle sportlessen is het AVN-clubgebouw. Deelnemers kunnen na de beginnerscursus drie keer meetrainen met de club. Voor wandelaars is dat op de donderdagavond (19.30-21.00 uur). Hardlopers kunnen kiezen uit trainingen op zaterdagmorgen, dinsdag- of donderdagavond. Wie daarna lid wordt van onze vereniging, krijgt het cursusgeld in mindering op het lidmaatschap.