CLINIC HALVE VAN NIJKERK

Bij voldoende belangstelling willen we ook dit jaar weer een clinic aanbieden ter voorbereiding op de Halve Marathon van Nijkerk die dit jaar gehouden wordt op 8 april.
Aan deelnemers wordt net als in voorgaande jaren de voorwaarde gesteld dat de 10 km binnen één uur gelopen kan worden.

Deskundige begeleiding
Ook als je niet van plan bent om de halve marathon op 8 april te lopen, maar bijvoorbeeld wel de 5 of 10 km, ben je ook van harte welkom.
De clinic wordt gegeven door Wim Oudejans en wordt daarbij geholpen door Bessel Woudenberg.

Wim is huidig Nederlands kampioen in zijn leeftijdsklasse op de 10 km, 1500 m en 3000 m indoor en tevens Nederlands recordhouder van deze afstanden. Ook is hij voormalig Nederlands veteranen kampioen halve en hele marathon.

Kosten
Voor AVN-leden is deelname aan de clinic gratis. Ben je geen lid, dan kost deelname € 75,-. Dit is exclusief inschrijving voor de wedstrijd. Bovendien mogen clinic-deelnemers gratis meedoen met de reguliere trainingen van AVN tijdens de clinic-periode. Wie daarna het AVN-lidmaatschap aangaat met terugwerkende kracht per 28 januari 2023, krijgt de € 75,- deelnamekosten teruggestort.

Meer info en aanmelding
Dus, heb je belangstelling om mee te doen aan de clinic gedurende 10 weken vanaf zaterdag 28 januari 2023, stuur dan voor dinsdag 24 januari een mail aan Wim (wimoudejans1@gmail.com). Wim stuurt je vervolgens een inschrijfformulier.

Voorafgaand aan de eerste training op zaterdag 28 januari 2023 sturen wij je dan het trainingsschema toe. De trainingen zullen op de zaterdagen plaats vinden op een nader te bepalen tijdstip.

Wim Oudejans