Indoor en Crossseizoen 2018-2019
Het winterseizoen is weer stilletjes begonnen. De eerste crossen zijn alweer gelopen en de indoorwedstrijden staan weer voor de deur. Voor een aantal betekent dit hard trainen en kijken of er een startbewijs op één van de Nationale indoor Kampioenschappen in zit. Voor de anderen betekent het misschien de eerste ervaring met cross- en/of indoorwedstrijden.

Cross- en loopseizoen 2018-2019
Voor het crossseizoen doet AV Nijkerk weer mee aan de regionale crosscompetitie deze staat ook open voor de D- en C-junioren. Het is een competitie over 3 wedstrijden in de regio. Bij goede prestaties is het mogelijk om je te plaatsen voor de finale.

10-11-2018:  Soest
15-12-2018:  Zeewolde
26-01-2019:  Amersfoort
16-03-2019:  Finale Warmenhuizen

De crosscompetitie wordt via de vereniging ingeschreven. Wil je daaraan mee doen, dan moet je dat bij mij melden. Voor de wedstrijd van volgende week moet je dat nog even voor zondagavond aan mij melden.

Naast de crossen op deze lijst, staan ook (straten)lopen die o.a. door AV Nijkerk worden georganiseerd. Mooie wedstrijden om een keer je kunnen op bijvoorbeeld de 5 km te laten zien.
Deze lopen vind je hier

Indoorseizoen 2018-2019
Voor diegene die het niet leuk vindt om in de modder en kou buiten te lopen, zijn er een groot aantal indoorwedstrijden om aan deel te nemen. Vorig winterseizoen wist maar liefst 2 leden het nationale kampioenschap te halen. Dit jaar is mijn doel om daar 5 leden van onze vereniging te laten deelnemen. Voor diegene die het gewoon leuk lijkt om ook eens binnen bezig te zijn is het aanbod aan wedstrijden ook heel erg groot.
Alle wedstrijden vind je hier

Tijdens deze wedstrijden staan er diverse onderdelen op het programma. Deze zijn voor een groot deel terug te vinden op www.atletiek.nu. De dikgedrukte wedstrijden worden via de vereniging ingeschreven. Wil je deelnemen aan wedstrijden, neem contact op met mij om te kijken welke wedstrijden voor jou geschikt zijn en of de onderdelen bij je passen. Voor een aantal van jullie zal ik een wedstrijdschema maken om toe te werken naar een startbewijs op één van de Nationale Kampioenschappen. Hiervoor zal ik contact opnemen met de desbetreffende leden.

Laat de kleuren van AV Nijkerk weer schitteren op de diverse evenementen dit winterseizoen.