Atletiek Vereniging Nijkerk zoekt

Atletiektrainers Jeugd

De afgelopen periode is AVN hard gegroeid, met name nam het aantal jeugdleden flink toe. Momenteel benutten we tijdens de trainingen van onze jeugdleden de maximale capaciteit van de baan en van het aantal beschikbare trainers.

Op 1 november a.s. gaat een groot aantal jeugdatleten over naar een andere leeftijdscategorie, deze overgang zorgt voor een grote uitdaging.

Om alle jeugdatleten op twee momenten in de week een kwalitatief goede training te kunnen blijven bieden zijn we op zoek naar uitbreiding van onze capaciteit van onze trainersgroep.

Wat vragen we van je? Om met een vaste frequentie van 1 keer per week een groep jeugdleden van AVN te trainen.

Ervaring als trainer is een pré maar niet noodzakelijk. We zorgen voor een inwerkprogramma voor de nieuwe trainers. Dat betekent dat je eerst enkele keren meeloopt met een ervaren trainer. Vervolgens ga je zelfstandig aan de slag met een groepje kinderen. Er is altijd een ervaren trainer beschikbaar voor vragen of hulp.

Je volgt -eventueel in een later stadium- een opleidingsprogramma van de Atletiekunie, gefaciliteerd door AVN. Aan de functie is een vergoeding verbonden.

Interesse?

Wij hopen dat je ons komt versterken. Je kunt je belangstelling doorgeven aan info@avnijkerk.n

Voor verdere informatie, neem dan contact op met Remco Rijerkerk, hoofdtrainer jeugd(baan)atletiek remco@rijerkerk.com 06-23261235