Atletiek Vereniging Nijkerk zoekt

LOOPTRAINERS

die het hardlopen op de weg een warm hart toedragen en anderen graag helpen om hun doelstellingen te behalen.

Je hebt ervaring met het trainen/begeleiden van sporters, bij voorkeur hardlopers. Je bent bereid om op kosten van de vereniging een trainers diploma te behalen als je dat niet bezit. Je ontvangt een onkostenvergoeding.

Trainingen zijn op dinsdag- en donderdagavond en de zaterdagochtend. Je hoeft niet op alle momenten beschikbaar te zijn. Onze eerste prioriteit ligt bij het vervullen van een vacature op de dinsdagavond. Omdat onze loopgroepen groeien is elke uitbreiding met trainers meer dan welkom.

AVN is bloeiende atletiekvereniging waarvan de hardlopers (op de weg) deel uitmaken. Op dit moment trainen we in drie niveaugroepen. Daarbinnen bepalen atleten zelf hun doelstellingen in overleg met de trainers. De vereniging zoekt naar een goede balans tussen inspannen en ontspannen, presteren en gezondheid.

De vergoeding is in overleg.

Wij hopen dat je ons komt versterken. Je kunt je belangstelling doorgeven aan info@avnijkerk.nl

Voor verdere informatie, neem dan contact op met Edvard Houtkoop, coördinator runners, e.houtkoop@gmail.com 06-40846673