CLINIC HALVE VAN NIJKERK

Net als voorgaande jaren wordt deze clinic weer gegeven en is bestemd voor zowel leden van AVN, als geïnteresseerden die geen lid zijn. De Halve van Nijkerk wordt gehouden op 6 april 2024. De clinic start op zaterdag 27 januari 2024, om 11.00 uur bij AVN.

Het is mij een genoegen om ook dit jaar deze clinic te mogen geven. Geïnteresseerden kunnen hun belangstelling mij per mail of telefonisch kenbaar maken. Vanzelfsprekend ben ik bereid om een nadere toelichting te geven als je daaraan behoefte hebt. Ik stuur dan een inschrijfformulier op. Als je mee wil doen aan deze clinic, vul het formulier in en mail me dat retour. Om zinvol mee te doen met de clinic moet je wel in staat zijn om de 10 km in ca 1 uur te kunnen lopen.  Als je dat nog niet kan, is het wellicht beter om bij de beginnerscursus te volgen.

Wim Oudejans

tel.  06 19600276