Clinic Halve Marathon

Heb jij je ingeschreven voor de Halve van Nijkerk op 21 april? AVN organiseert ook dit jaar weer een clinic ter voorbereiding. Voor hardlopers die hun eerste halve marathon willen lopen, maar ook voor ervaren runners die hun persoonlijk record willen aanscherpen en voor iedereen die gewoon graag onder begeleiding traint voor deze afstand. Uitgangspunt voor deelname is een basisniveau waarbij je 5, liefst 10 km aaneengesloten kunt hardlopen.

De clinic bestaat uit 10 trainingen op zaterdagmiddag om 15.00 uur, van 10 februari tot en met de zaterdag voor de Halve van Nijkerk. Startpunt is het AVN-clubgebouw aan het Hassemanpad, waar gelegenheid tot omkleden en douchen is.

Deskundige begeleiding
Deze clinic is al drie keer eerder met veel succes gehouden. Ook dit jaar begeleidt voormalig Nederlands veteranen kampioen halve en hele marathon Wim Oudejans de groep weer op enthousiaste wijze.

Kosten
Deelname aan de clinic kost € 50,-. Bovendien mogen clinic-deelnemers gratis meedoen met de reguliere trainingen van AVN tijdens de clinic-periode. Heb je plezier in het trainen in groepsverband? Ga dan aansluitend op de Halve het AVN-lidmaatschap aan, waarbij voor het eerste jaar € 50,- in mindering wordt gebracht op de contributie. Voor AVN-leden is de clinic gratis.

Uiteraard regelt elke deelnemer zelf zijn inschrijving voor de wedstrijd.

Meer info en aanmelding
Bel Wim Oudejans via 033-245 24 53 of 06-1960 0276 of mail naar clinichalvemarathon@avnijkerk.nl.

Na aanmelding ontvang je een intakeformulier. Lever dit formulier ingevuld vóór of uiterlijk op de eerste trainingsbijeenkomst bij de trainer in.