Veel AV Nijkerk jeugd tijdens wedstrijden.

Jeugd Competitie - 3de wedstrijd 1Er was weer veel AV Nijkerk jeugd te bewonderen tijdens wedstrijden.

Eind maart begin april is het de start het zomerbaanseizoen. Door heel Nederland beginnen dan de wedstrijden weer. Voor de jeugdleden van AV Nijkerk ook het sein om zich voor te bereiden op deze wedstrijden. Elke jaar gaat Han met zijn pupillen naar de competitie. En voor het derde jaar op rij wist Remco Rijerkerk twee ploegen mee te nemen naar de competitie voor junioren. Eén van deze ploegen was voor het eerst een jongensploeg. Naast de competitiewedstrijden worden er veel regionale en nationale wedstrijden georganiseerd. Dit jaar hebben we gezien dat er weer meer leden van AV Nijkerk willen deelnemen aan deze wedstrijden. Een mooie ontwikkeling, want wedstrijden zijn er niet alleen voor de allerbesten. Ook de mindere goden beleven heel veel plezier aan het deelnemen van wedstijden.

Jeugd Competitie - 3de wedstrijd 2
Niet alleen op de baan komen onze leden uit. Vooral de junioren zien we steeds vaker terug in de uitslagen van bekende en minder bekende lopen in de regio. Ook de atleten van het aangepast sporten leverde goede prestaties op het NK.

Wat onze leden allemaal hebben gepresteerd is te lezen in de volgende wedstrijdverslagen.

2de wedstrijd competitie pupillen en junioren
AV Nijkerk jeugd bij diverse kampioenschappen
NK Aangepast sporten
Familie Hoff in verschillende loopevenementen