21e Editie Auto Nol Flitstriatlon Nijkerk succes!

flits1Terugblik flitstriatlon 2016

Inmiddels is het alweer even geleden en is de rust wedergekeerd in de Arkemheense polder. Maar wat hebben we genoten van alle deelnemers en supporters tijdens de 21e Flitstriatlon. Na een regenachtige middag brak rond de start de zon door en kon er geflitst worden over het nieuwe parcours.

We mogen terugkijken op een succesvolle 1e editie van de Flitstriatlon op deze prachtig nieuwe locatie met veel enthousiaste deelnemers. Voor volgend jaar zijn er zeker wat verbeterpuntjes, maar al met al zijn we erg tevreden over het verloop van de Auto Nol Flitstriatlon 2016.

Geniet nog even mee:
Nijkerk.nieuws.nl heeft een samenvatting gefilmd. Bekijk hem hier.

Ook zijn er een groot aantal foto gemaakt van het zwemmen, fietsen en lopen door;
Arie Cijfer (bekijken),
Harry van ‘t Veld (bekijken) en
Marjet van Ruitenbeek (bekijken)

De Flitstriatlon wordt georganiseerd door de Triatlonafdeling van AVN. Wil je ook komen trainen bij deze gezellig kleinschalige club? Op elke zaterdagochtend wordt om 9.30 een zwemtraining gegeven in het Binnenbad van Bad Bloemendaal en aansluitend om 11 uur volgt een loopprogramma.

Je bent van harte welkom om kennis te maken met de triatlonsport door een paar weken kosteloos mee te trainen. Er wordt op alle niveaus getraind, zowel voor de beginnende atleet als de meer gevorderde sporters.

Heb je interesse? stuur dan een mail naar jos@flitstriatlon.nl of bel naar 06 55 705 604 voor meer informatie
Gewoon langskomen op zaterdagochtend mag natuurlijk ook.