Oud-leden gezocht voor jubileumfeest

Op zaterdag 28 september 2019 vieren wij ons 40-jarig jubileumfeest met alle leden en oud-leden. Wie goede herinneringen heeft aan zijn vroegere jaren als atleet, trainer of bestuurslid van AVN, is van harte welkom dit feest mee te vieren. De jubileumwerkgroep roept oud-leden op hun e-mailadres door te geven aan jubileumavn@hotmail.com, zodat zij op tijd een uitnodiging ontvangen voor de feestavond.

Op 18 september 1979 werd Sportvereniging TAZOS opgericht, voluit “Turnen en Atletiek Zijn Onze Sporten”. In 1986 verzelfstandigde de atletiekafdeling onder de noemer Atletiek Vereniging Nijkerk. Ondertussen is er dus al 40 jaar atletiek in Nijkerk en dat is een feestje waard! Begonnen op een grasveldje met een bouwkeet, maar inmiddels uitgegroeid tot een actieve club waar een dikke driehonderd leden met plezier trainen!

Op de foto uit 1986: voorzitter Martin de Groot en trainer Richard van Egdom bij de hoogspringmat.