Ook starten met hardlopen?

Actief het nieuwe jaar in? Onze ervaren trainers organiseren weer een starterscursus!

Wanneer: van 20 januari tot en met 3 maart, steeds op zaterdagochtend van 9.00 tot 10.30 uur. Startpunt is het AVN-clubgebouw aan het Hassemanpad.

In zeven weken bouw je conditie op om 5 kilometer achter elkaar te rennen. Na afloop kun je meedoen aan de Veluwepoortloop, die zaterdag 10 maart weer in het prachtige buitengebied van Nijkerk plaatsvindt.

Deelname kost € 35,-. Bevalt het sporten in groepsverband je en wil je na de cursus bij AVN blijven trainen? Dan verminderen we je lidmaatschapskosten met dit bedrag.

Bel voor meer informatie of aanmelding met trainer Diana van Zessen, telefoon 06-49044621 of mail naar info@avnijkerk.nl.