Hulckesteijnloop in Nijkerk is terug

SportivaDe Hulckesteijnloop in Nijkerk is terug op de hardloopkalender!

Sportiva gaat de Hulckesteijnloop van Nijkerk nieuw leven inblazen.

De Hulckesteijnloop was vroeger een fantastische loop in een prachtige omgeving langs het Randmeer en door het Hulckesteijnse bos. Oude tijden herleven want op woensdag 14 september 2016 beleeft deze mooie loop zijn comeback.

Woensdag 14 september 2016 om 19.15 uur klinkt het startschot. De afstanden tijdens deze eerste ‘Sportiva-editie’:

– 5 kilometer;
– 10 kilometer;
– 15 kilometer.

Mis deze bijzondere ‘nieuwe’ historische Hulckesteijnloop niet en schrijf je meteen in!

De Hulckesteijnloop genoot in het verleden grote belangstelling van veel atleten uit de regio. De laatste editie is meer dan 10 jaar geleden geweest en sinds die tijd dus van de hardloopkalender verdwenen. Hoog tijd om dit historische evenement, weliswaar in een nieuw jasje, weer op de kaart te zetten!

Klik hier voor meer informatie op de website van sportiva.