Startcursus hardlopen

Omdat samen lopen gewoon leuker is, biedt Atletiekvereniging Nijkerk na de zomervakantie weer een starterscursus hardlopen. Binnen zeven weken leer je 25 minuten aaneengesloten hard te lopen in je eigen tempo. Professionele trainers zorgen voor de juiste coaching en het voorkomen van blessures.

De cursus vindt plaats op zeven zaterdagochtenden van 9.00 tot 10.30 uur, van 31 augustus tot en met 19 oktober 2019. Op 12 oktober is er geen training vanwege de Arkervaartloop. Deelname kost € 35,-. Heb je interesse, mail dan naar info@avnijkerk.nl of bel trainer Diana van Zessen, telefoon (06) 49 04 46 21.

Alle lessen starten vanaf het AVN-clubgebouw. Deelnemers kunnen na afloop van de beginnerscursus drie keer meetrainen met de club. Besluit je daarna bij AVN te blijven trainen, dan krijg je het cursusgeld in mindering op het lidmaatschap.