Clinic Halve marathon

Clinic Halve MarathonClinic Halve Marathon

Op 22 april vindt de vierde editie van de Halve van Nijkerk plaats. Heb je plannen om deze sportieve uitdaging aan te gaan? Ter voorbereiding organiseert AVN weer een clinic voor hardlopers met een goede basis, maar die nog nooit een halve marathon hebben gelopen, voor runners met halve marathonervaring die hun persoonlijk record willen aanscherpen en voor iedereen die graag nog een keer een halve marathon willen lopen. Verondersteld wordt dat je wel een zeker basisniveau hebt en dat je 5, liefst 10 km aaneengesloten kunt hardlopen.

De clinic bestaat uit 10 trainingen op zaterdagmiddag om 15.00 uur, van 11 februari tot en met de zaterdag voor de Halve. Startpunt is het AVN-clubgebouw aan het Hassemanpad, waar gelegenheid tot omkleden en douchen is.

Deskundige begeleiding
Deze clinic is in 2015 en 2016 al zeer succesvol gehouden en vindt ook dit jaar plaats onder leiding van Wim Oudejans, voormalig Nederlands veteranen kampioen halve en hele marathon.

Kosten
Deelname aan de clinic kost € 50,-, Dit bedrag is exclusief inschrijving voor de Halve. Bovendien mogen clinic-deelnemers gratis meedoen met de reguliere trainingen van AVN gedurende de clinic-periode. Ga je aansluitend op de Halve het AVN-lidmaatschap aan, dan wordt voor het eerste jaar € 50,- in mindering gebracht op de contributie.

Voor AVN-leden is deelname gratis en uiteraard ook exclusief inschrijfkosten voor de wedstrijd.

Meer info en aanmelding
Bel Wim Oudejans via 033-245 24 53 of 06-1960 0276 of mail naar clinichalvemarathon@avnijkerk.nl.

Na aanmelding ontvang je een intakeformulier. Lever dit formulier ingevuld vóór of uiterlijk op de eerste trainingsbijeenkomst bij de trainer in.