Run-Bike-Run wedstrijd 15 februari 2020

Sportieve uitdaging: run-bike-run

Houd je van mountainbiken en hardlopen? Op zaterdag 15 februari 2020 organiseert de triatlonafdeling van AVN een Run-Bike-Run wedstrijd in het mooie buitengebied van Nijkerk.

Eerst loop je 3,7 km op een vooral verharde weg, daarna volgt een mountainbikeparcours van iets meer dan 12 km op voornamelijk onverharde wegen en de wedstrijd wordt afgesloten met hetzelfde looprondje van 3,7 km.

Inschrijven voor de RBR gaat via ntbinschrijvingen.nl. Je kunt je als individu inschrijven. Als je zelf slechts één onderdeel wilt of kunt doen, dan kun je meedoen aan het onderdeel estafette en iemand vragen om het andere onderdeel voor zijn of haar rekening te nemen. De wedstrijd is voor beginnende en ervaren sporters. Ophalen startnummer en omkleden bij het AVN-clubhuis, Hassemanpad 4 in Nijkerk. De start is 2,5 km verder dan het clubhuis. De atleten gaan hier met de fiets naar toe.

Deze wedstrijd is onderdeel van de gloednieuwe Veluwse RBR Competitie, waarvan inmiddels de eerste drie wedstrijden zijn gehouden. De wedstrijd in Nijkerk is de vierde in de serie. Het vijfde en laatste onderdeel is op 9 mei in Nunspeet. Meer informatie over de RBR competitie is te vinden op veluwserunbikerun.nl.