Starten met hardlopen

Wil je ontdekken hoe leuk hardlopen is? Na de zomervakantie organiseren we weer een starterscursus. In groepsverband leer je de basis en werk je toe naar 5 kilometer aaneen hardlopen in het mooie buitengebied van Nijkerk. Ervaren trainers zorgen voor goede begeleiding en het voorkomen van blessures. Na afloop staat de koffie in de kantine klaar.

De cursus vindt plaats op zeven zaterdagochtenden van 9.00 tot 10.30 uur, van zaterdag 20 januari tot en met zaterdag 2 maart 2024.

Deelname kost € 50,-. Heb je interesse, mail dan naar info@avnijkerk.nl of bel trainer Diana van Zessen, telefoon 06-15291375.

Alle lessen starten vanaf het AVN-clubgebouw. Na afloop van de beginnerscursus kan je drie keer meetrainen met de club. Word je daarna lid, dan brengen we het cursusgeld in mindering op het lidmaatschap.