Tegenwind getrotseerd bij Veluwepoortloop 2019

Gelukkig was het droog tijdens de 18e editie van de Veluwepoortloop op zaterdag 9 maart 2019. Meer dan tweehonderd hardlopers deden mee, ondanks het stormachtige weer een prima opkomst! Na het startschot door hoofdsponsor Doornhof Verzekeringen, trotseerden de lopers windkracht 5 in het buitengebied van Nijkerk.

Zo’n twintig kids deden mee aan de kidsrun van 2 kilometer. Snelste meisje is Dyone van Aller met 8:35 en de snelste jongen is Harm-Jan Hannessen met 8:48. Alle kids kregen een medaille en bidon.

Bij de heren op de vijf kilometer is erg hard gelopen, Camiel Kruiswijk kwam binnen op 17:17. Snelste dame op deze afstand is Jeanique de Graaf met 20:30.

Bij de tien kilometer is de winnaar Bert Ruitenbeek. Hij kwam met 36:51 binnen. Snelste dame is Willeke den Dikken met 45:16.

Alle vrijwilligers worden bedankt voor hun inzet.

Uitslagen Veluwepoortloop 2019