Vacature Coördinator Runners / Jeugd

AV Nijkerk is een vereniging waarin alle leden plezier hebben bij de invulling van hun sport en sportieve ambitie en waarin leden zich veilig en thuis voelen.

AV Nijkerk draagt binnen de regio bij aan een gezonde beleving van de atletieksport voor zowel de recreatieve als de competitieve atleet, en waar iedereen terecht kan die met plezier en op eigen niveau een prestatie wil neerzetten. En AV Nijkerk streeft ernaar om de jeugd te behouden voor de senioren atletieksport in de breedste zin van het woord. AV Nijkerk draagt binnen de regio bij aan een mogelijkheid voor aangepast sporten binnen alle vormen van atletieksport, en waar iedereen terecht kan die met plezier en op eigen niveau een prestatie wil neerzetten.

Het bestuur heeft de ambitie om als vereniging representatief en attractief te blijven en te groeien waarbij hardlopers optimaal begeleid worden. Hiervoor is een Technisch Beleidsplan opgesteld waarin meer ruimte wordt gegeven voor de atleet die zijn sport prestatief wil uitbouwen. Om die ambitie waar te maken zijn we per direct op zoek naar een enthousiaste Coördinator Runners / Jeugd. Dit is een betaalde functie.

Vacature Coördinator Runners / Jeugd

De Coördinator die we zoeken is een echte “verbinder”, met een sport- en atletiekhart. We zoeken iemand die het leuk vindt om een aantal uren per week op en rond de club door te brengen, trainingen te maken en te geven en bij te dragen aan een kwaliteitsslag.

De taken bestaan uit:

• Het coördineren en organiseren van de trainingen zodanig dat continuïteit en groei gewaarborgd is;
  • Het organiseren van trainerscapaciteit, de indeling van atleten bij bepaalde trainers en de planning;
  • Het zijn van aanspreekpunt, luisterend oor en verbinder voor de trainers;
  • Het voeren van periodiek overleg met de trainers;
  • Het aantrekken en opleiden van trainers;
  • Het opstellen van een beleid voor het aantrekken en opleiden van trainers;
  • Overleg met het bestuur en de atleten en vrijwilligers;
  • Het bijwonen van de jaarlijkse ledenvergadering en tweemaal per jaar het bijwonen van de vergadering van de technische commissie;
  • (Eventueel) Training geven aan diverse groepen

Vergoeding in overleg.

Spreekt deze vacature je aan en wil je reageren of heb je vragen? Stuur dan een mail naar voorzitter@avnijkerk.nl.