Voorlopig klassement AVN corona-run t/m 8 mei 2020

Vanaf 1 mei hebben al 23 clubgenoten alleen, maar toch met elkaar, meegedaan aan de Nijkerkse corona-run. Het zou leuk zijn als zoveel mogelijk leden aan onze 5 km corona-run deelnemen. Voor wie al gelopen hebben, maar dat nog eens of meerdere keren willen doen: dat kan. In het klassement nemen wij je snelst gelopen tijd op. Zie je in dit tussenklassement iemand vlak voor je staan, dan kun je dus proberen nog een of een paar plaatsjes te stijgen!

Jolijn Schuurman heeft van de ronde een segment in Strava aangemaakt. Wil je in het Strava-klassement komen, loop dan met GPS en gebruik de Strava-app op je horloge of smartphone. Let er daarbij op dat je deze aanzet vóór je over de startstreep op het Hassemanpad gaat en zet ‘m pas weer uit als je de finish gepasseerd bent. Loop ook het rondje Kokkeveld rechtsom, dus bij het oude zwembad linksaf!

Voor het AVN-klassement noteren wij de segmenttijd van Strava. Loop je zonder GPS, neem dan zelf de tijd op en geef die door aan trainer Arend, Jan of Wim of via hardlopen@avnijkerk.nl. De tijden van niet-AVN-leden staan ook in het Strava-segment, althans voor zover gelopen na 1 mei. In ons klassement hebben we die in een apart lijstje opgenomen.

De einddatum van 24 mei hebben we een week opgeschoven. Je hebt nu tot en met zondag 31 mei tijd om de strijd aan te gaan of jezelf te verbeteren. We plaatsen voor 31 mei nog een keer een voorlopig klassement op de website.

Werk aan je conditie en test jezelf met deze solorun op wedstrijdniveau!

Start / Finish aan het Hassemanpad en Klaas Noordhof, de nummer 2 in het voorlopige klassement, na afloop van zijn race.